Mobil Hareketlilik Verisi ile Müşterilerinizi Keşfedin!
Konum verileri, firmaların tüketicilerinin veya müşterilerinin nerede yaşadığını, alışkanlıklarını ve davranışlarını tahmin etmeye yardımcı olmaktadır.
Konum verileri, firmaların tüketicilerinin veya müşterilerinin nerede yaşadığını, alışkanlıklarını ve davranışlarını anlamamıza yardımcı olur.
Bu veriler firmalar için mağaza/şube yer seçimi, mağaza/şube içi ürün yerleştirme, mağaza/şube bazlı ürün fiyat politikaları, kampanyalar ve birçok farklı stratejik kararda yol gösterici olmaktadır.
Mobil cihaz konum verileri üzerinden ayak trafiğini anlamamızı ve dinamik olarak takip etmemizi sağlayan “Mobil Hareketlilik” verisigünümüzde firmalar için önemli bir konum verisidir. Perakende, Gayrimenkul, Bankacılık ve FMCG sektörlerinde pazarlama ve ticari planlama faaliyetleri açısından önem taşımaktadır. Özellikle 2020 yılı başında başlayan ve tüm Dünya’yı etkisi altına alan Covid-19 pandemisi, insanların yaşama ve alışveriş düzenlerini etkilemiş, buna bağlı olarak da günlük hareketlilik alışkanlıkları değişmiştir.
Hareketlilik verileri, hedef kitlenizin nasıl hareket ettiğini, nereden geldiklerini, ne kadar uzağa gittiklerini ve herhangi bir bölgede ne kadar süre kalabileceklerini gösterir. Bu ölçümler, satın alma alışkanlıklarını ve öngörülen harcamaları anlamak ve tahmin etmek için değerlidir.
Yer seçimi ve pazarlama çalışmalarınızda önemli ölçüde yardımcı olabilecek; bölgeniz, konumunuz, şehriniz ve hatta sokağınızdaki ayak trafiğini, insanların sıklıkla bir araya gelmeyi tercih ettiği alanlar olan yoğun noktaları keşfetmenizi sağlayacaktır.
ArcGIS teknolojisi ile mobil hareketlilik verisini yoğunluk haritası olarak görüntüleyebilirsiniz.
ArcGIS teknolojisi sayesinde mobil hareketlilik verilerini yoğunluk haritası olarak görüntüleyebilirsiniz.
Tarih, saat aralığı, sezonsal dönemler gibi seçimler yaparak zamansal periyotlarda da inceleyebilirsiniz. İşletmenize ait satış noktaları, mağazalar, depolar, şubeler, kiosklar ve POS gibi operasyonel noktaların çevresindeki mobil hareketlilik yoğunluğunu analiz edebilir ve aday lokasyonlarınızın yer seçimi, kampanyalar, ürün konumlandırma gibi karar süreçlerinizde kullanabilirsiniz.